Cum cumpăr?
1. Accesează site-ul purestsupply.ro
2. Produsele (ordonate pe categorii) se găsesc în meniul de produse sau în câmpul de căutare (partea sus a paginii)
3. Comenzile se fac pe e-mail la: comenzi@purestsupply.ro sau la următoarele numere de telefon: +40 749 428 375 / +40 743 330 460
4. Informații necesare pentru validarea comenzilor: denumirea produsului, cantitatea, greutatea și aroma dacă este cazul ori trimiterea linkului direct al produsului.
5. Starea produselor poate să fie de trei feluri: disponibil, stoc limitat sau la comandă.
- Produsele disponibile pe stoc se livrează în decursul a 3-5 zile lucrătoare
- Produsele care nu sunt disponibile pe stoc și necesită comandă, se livrează în decursul a 5-7 zile lucrătoare.
6. După plasarea comenzii prin e-mail sau telefon, vei fi contactat telefonic, pentru confirmarea comenzii.
7. Comanda se poate ridica de la magazin (STR. Brașovului, nr.9 ap.3, Miercurea Ciuc) sau prin livrare la adresa dorită, costul transportului fiind suportat de către client. Cu transportarea coletelor se ocupă firma de Curierat: Fan Courier sau Poștă în functie de greutate și zona (la alegerea clientului). Transportul coletelor cu valoare mai mare de 400 Ron este gratuită în toată țara.
8. În cazul în care nu vei fi găsit acasă, coletul poate fi preluat și achitat de către persoana împuternicită. În caz contrar vei primi un sms, aviz să te prezinți cât mai urgent la poșta sau sediul curieratului să ridici comanda.
9. Comanda depusa dupa ora 16:00, se trimite numai în ziua următoare, iar cele depuse vineri, sambata si duminica, se vor trimite luni dimineata (în limita stocului disponibil).
10. Pentru toate comenzile, costul transportului este plătit de clienți (indiferent de modalitatea de transport: curierat sau poștă). Din cauza asta prețurile diferă în funcție de greutatea coletelor !!!
11. Plata se face prin ramburs la primirea coletului.
12. Obligațiilor Societății, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de Societate de la clientul respectiv. Dupa expedierea produselor, societății nu-i se mai poate cere returnarea banilor în nici un fel și deasemenea, nici returnarea produselor.
Excepție doar în cazul în care a fost trimis un alt produs în locul de produsul comandat, pe baza comenzii înregistrate la noi si e-mail-ul dumneavoastră, vă vom schimba produsul, doar în cazul în care produsul este în ambalajul original și sigilat de fabrică!!!
13. Conflicte și dispute:
Orice tentativă de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autorităților competente. Orice conflict apărut între companie și clienți se încearcă a se rezolva pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două parți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor românești.
Societatea își alocă dreptul de a anula o comandă și contactarea clientului în cel mai scurt timp posibil, în cazul în care comada nu poate fi onorată din cauza unei erori apărute în baza de date (exemplu: aplicarea unui preț al unui produs la alt produs, etc.)